Ofte stilte spørsmål

Her finner du de vanligste spørsmålene som våre kunder og medlemmer kontakter oss med. Dersom du har lest igjennom spørsmålene og svarene under, og ikke finner svar på det du lurer på eller likevel vil snakke med oss, kan du besøke vår Kontakt oss-side og fylle ut vårt skjema for henvendelser, slik at vi kan hjelpe deg raskest mulig. Hvis du sender inn en henvendelse, vennligst vær på utkikk etter svar fra oss, inkludert i søppelpost og telefonsvar.

Hvordan vet jeg hvem som er ansvarlig for min bestilling og som kan hjelpe meg?

Secret Escapes eier ikke egne hotell, men fungerer som et bindeledd mellom våre medlemmer og våre nøye utvalgte partnere.
Secret Escapes jobber kun med anerkjente operatører og vi kvalitetssjekker dem ofte ved hjelp av blant annet tilbakemeldinger fra medlemmer.

Hvis du booker et hotellopphold, vil kontrakten være mellom deg selv og hotellet. Ved pakkereiser kan kontrakten enten være mellom Secret Escapes direkte eller med leverandøren av pakkereisen. Du finner disse detaljene i bookingbekreftelsen din.

Hvis din reise berøres, vil enten Secret Escapes eller turoperatøren ta kontakt med deg. Hvis du kjøpte turen gjennom Secret Escapes, vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å finne en løsning, men turoperatøren (om det er Secret Escapes eller en partner) vil alltid ha den mest oppdaterte informasjonen.

Avbestilling- og ombestillingsregler

Kan jeg avbestille oppholdet?

Produkt: Refunderbare tilbud

Hva innebærer produktet?: Våre refunderbare hotelltilbud er merket med et skjoldikon og 'Kostnadsfri avbestilling'. Ettersom disse tilbudene ikke inneholder reiser (f.eks. Flyreiser), kan de kanselleres når som helst, opptil 8 eller 30 dager før innsjekkingsdatoen, mot full refusjon.

Kan jeg kansellere?: Ja

Betingelser og vilkår: Kan avbestilles opptil 8 eller 30 dager før innsjekksdato, mot full refusjon

Hvordan?: Fyll inn skjemaet på 'Kontakt oss'-siden og oppgi grunn 'Forespørsel om refusjon'

Hvordan kansellerer jeg?

Du kan nå kansellere kommende bookinger på refunderbare tilbud selv. Hvis du ønsker å gjøre det, er det bare å gå til profilen din, finn den relevante reservasjonen under Mine bookinger - ved siden av den vil du se muligheten til å kansellere den. Hvis du av en eller annen grunn ikke kan avbestille, kan du gå til siden Kontakt oss, bla til bunnen og velg ‘Forespørsel om refusjon’.

Hvordan kan jeg vite om jeg har en avbestillingsperiode på 8 eller 30 dager for hotellbestillinger?

For å finne ut hvilke avbestillingsvilkår som gjelder for din reservasjon, vennligst sjekk bestillingsbekreftelsen din. Denne finner du blant e-postene dine eller på kontoen din hos Secret Escapes.

Kan jeg avbestille mindre enn 8 (eller 30) dager før innsjekking for hotellbookinger?

Hvis det er mindre enn åtte dager (eller 30, avhengig av tilbudet) til innsjekk, er bookingen dessverre utenfor de refunderbare avbestillingsreglene. Da anbefaler vi at du tar kontakt med leverandøren av din reiseforsikring.

Hvis du trenger å avbryte reisen på kort varsel av uforutsette grunner, inkludert familietragedie, kan du kontakte oss ved hjelp av 'kontakt oss'-skjemaet, så svarer vi deg så raskt som mulig.

Hvordan forandrer jeg dato for mitt hotellopphold?

Hvis bookingen din er refunderbar og innsjekk er mer enn 8 eller 30 dager unna, kan du nå endre datoene for bestillingen selv. For å gjøre dette, logger du bare inn på kontoen din og finner den relevante reservasjonen under 'Bookingerr'. Her ser du muligheten til å endre datoene dine for oppholdet.

Vær oppmerksom på at endring av datoene for bestillingen din er avhengig av tilgjengelighet og vil ikke alltid være mulig. Hvis salgsperioden for hotellet du opprinnelig bestilte nå er avsluttet og det er grunnen til at du ikke kan endre bestillingen, kan du kansellere bookingen go motta refusjon i form av Secret Escapes-kreditt, som du kan bruke til å bestille et annet hotell.

Hvis bookingen din er refunderbar, men innsjekk er mindre enn 8 dager eller 30 dager unna, vil du ikke kunne endre dato for oppholdet.

Ikke-refunderbare hoteller - nye spørsmål og vanlige svar:

Produkt: Ikke-refunderbare tilbud

Hvorfor bør jeg bestille et ikke-refunderbart tilbud?

Ved å bestille et ikke-refunderbart tilbud kan du sikre deg enda bedre priser og flere, verdensomspennende destinasjoner.

Kan jeg avbestille eller endre min ikke-refunderbare bestilling?

Avbestilling eller endring er ikke mulig for ikke-refunderbare tilbud, med mindre annet er nevnt i våre vilkår og betingelser.

Om du allikevel skulle ville avbestille eller endre din ikke-refunderbare bestilling, kan Secret Escapes, etter egen vurdering, hjelpe deg i ditt eget forsøk på kontakt og kommunikasjon med hotellet for å ordne dette. Det kan være at hotellet har et avbestillings- eller endringsgebyr (som vist i deres vilkår og betingelser), som kan være opptil 100% av oppholdsprisen.

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt? Besøk vår kontaktside!

Secret Escapes: Hva gjør vi?

Hvordan fungerer egentlig Secret Escapes?

Hos Secret Escapes synes vi at det bør være en enkel, hyggelig og ustresset affære å booke seg en ferietur. Derfor bestemte vi oss for å lage en hjemmeside hvor vi håndplukker de beste hotellene og reisene, og tilbyr dem som unike tilbud - kun tilgjengelige for våre medlemmer.

Hver dag legger vi til nye tilbud på hjemmesiden, så det blir enda enklere for deg å finne akkurat det tilbudet som passer best for deg. Vi sender deg også e-post for å informere deg om hvilke nye tilbud som vi tror kan være av interesse.

Det er verdt å merke seg at tilgangen på laveste tilgjengelige pris kan være begrenset.

Ved å håndplukke hotell og reiser for våre medlemmer, agerer Secret Escapes som en agent for leverandører, turoperatører og hotell som promoteres på hjemmesiden vår.

Hvorfor booke gjennom oss?

Vår målsetning har fra dag én vært å tilby eksklusive tilbud på unike hotell og reiser både hjemme og utenlands.

Som medlem av Secret Escapes kan du være trygg på at alle våre særskilt flotte hotell er nøye utvalgt for våre medlemmer. På den måten slipper du å lete gjennom uendelige mengder med gjennomsnittlige hotell, før du finner et fint et som passer for deg. Våre priser er kun synlige for våre medlemmer, noe som betyr at våre hotellpartnere tilbyr oss fantastiske priser og inklusjoner. På denne måten får du som medlem alltid gode tilbud på unike hotell og reiser, så du slipper å leke detektiv for å finne de gode tilbudene.

Vi håper du legger merke til at alle våre tilbud er håndplukket av våre egne reiseeksperter. Vi prøver alltid å sørge for at du får med noen ekstragoder på kjøpet, for eksempel romoppgradering, spabehandlinger, rabatter, velkomstgaver eller til og med inkludert middag eller lunsj - det lille ekstra som setter prikken over i-en for oppholdet ditt.

Hvilket kundeforhold har jeg til Secret Escapes etter jeg har booket?

Secret Escapes er en reiseagent, og for noen tilbud også turoperatør, som håndplukker og presenterer uslåelige og eksklusive tilbud for sine medlemmer. Idet et medlem bestiller gjennom Secret Escapes har vedkommende inngått en avtale med hotellet eller turoperatøren som leverer reisen. Hvorfor er det slik? Secret Escapes selger nemlig produkter på vegne av sine leverandører, og det er derfor hotellet eller turoperatørens ansvar å passe på at kunden får det vedkommende har betalt for. For spesielt tilpassede og Secret Escapes egne pakkereiser, vil avtalen være mellom medlem og Secret Escapes. Du finner navn på leverandøren av tilbudet ditt i bookingbekreftelsen.

For å kunne gi deg den beste ferien mulig, tilbyr vi noen ganger turer hvor du vil bo på et av flere utvalgte hoteller (alle med samme antall stjerner, pensjonsbasis, romtype og beliggenhet). Som regel vil du bo på hotellet skrevet i beskrivelsen, men vi kan ikke garantere den nøyaktige innkvarteringen oppgitt på siden hver gang. Vi vil informere deg om navnet på hotellet/-ene minst syv dager før avreise.

Hvor får dere stjerneklassifiseringene fra?

Vi håndplukker alle hotell og reiser vi tilbyr dere - våre medlemmer. Stjerneklassifisering er en nyttig verktøy for å sammenligne standard og service på overnattingssteder innenfor et land, ettersom disse er satt av uavhengige organisasjoner. Et femstjerners hotell i Athen eller Istanbul oppleves nok annerledes enn et i London, men vi passer nøye på og tar til oss gjesters tilbakemeldinger, slik at hvert hotell møter VÅRE standarder - og overgår dine.

'Garantert beste pris'

Hvordan fungerer 'Garantert beste pris'?

Vi jobber på spreng for å fikse de beste prisene på våre håndplukkede hotelltilbud. Skulle du, mot formodning, komme over nøyaktig det samme hotelltilbudet et annet sted innen 24 timer etter bestilling hos oss (dette betyr samme hotell, samme romtype, samme datoer, samme inkluderte ekstragoder, samme kapasitet og samme avbestillingsbetingelser), til en billigere pris, refunderer vi mellomlegget ved å sette inn et tilgodebeløp tilsvarende mellomlegget og £25 ekstra på Secret Escapes-kontoen din, som du kan bruke når du bestiller din neste ferie med oss.

Vær oppmerksom på at vår 'Garantert beste pris' kun gjelder for hotellbestillinger, og ikke for pakkereiser, tilbud med hotell + fly, eller tilbud som inkluderer reise.

For mer informasjon, vennligst se våre Vilkår og betingelser.

Hva gjør jeg dersom jeg finner et hotell til bedre pris på en annen nettside?

Dersom du allerede har bestilt et hotellopphold hos oss og du ser den samme avtalen til billigere pris andre steder (må være for samme hotell, samme romtype, samme datoer, samme inkluderinger, samme kapasitet og samme avbestillingsregler), ber vi deg vennligst gi oss beskjed innen 24 timer etter at bestillingen din ble foretatt, via dette skjemaet.

Vær oppmerksom på at vår 'Garantert beste pris' kun gjelder for hotellbestillinger, og ikke for pakkereiser, tilbud med hotell + fly, eller tilbud som inkluderer reise.

For mer informasjon, vennligst se våre Vilkår og betingelser.


Mitt medlemskap og konto

Hvem kan bli medlem?

Absolutt alle, hos oss diskriminerer vi ingen!

Hva får jeg?

Vi tilbyr våre medlemmer eksklusive tilbud på håndplukkede boutique-hotell og uforglemmelige reiser - få det lille ekstra uten å betale ekstra!

Hvor ofte kommer dere til å sende meg e-post?

Vi pleier å sende ut et ukentlig sammendrag av alle tilbudene som blir lagt ut i løpet av uken, i tillegg til en tema-epost. MERK: Dersom du ønsker å motta færre e-poster fra oss, kan du alltids justere dette i din brukerprofil! Du kan for eksempel velge å motta kun den ukentlige e-posten, eller du kan ta en pause fra e-postene som påminner deg om nye tilbud.

Hvordan kan jeg endre mine abonnementsinnstillinger?

Vi forstår at du kanskje ikke vil høre fra oss hele tiden, spesielt hvis du har vært borte en stund. For å endre abonnementsinnstillingene eller avslutte abonnementet, logger du bare inn på hjemmesiden vår, klikker på navnet ditt øverst til høyre og velger 'Abonnement' fra rullegardinmenyen. Herfra kan du velge hvor ofte du hører fra oss og hva vi sender deg, du kan alltid endre disse innstillingene igjen hvis du ombestemmer deg.

Hvordan kan jeg endre min e-postadresse?

For å endre e-postadressen din, logg inn som normalt, og klikk deretter på navnet ditt øverst til høyre på hjemmesiden og velg 'Personlige detaljer' fra rullegardinmenyen. Nederst på denne siden kan du erstatte den nåværende e-postadressen din med en ny en før du klikker 'Bekreft'.

Hvordan kan jeg endre mitt passord?

For å endre passordet ditt, logg inn kun med e-postadressen din. Når du er inne på siden, klikker du på navnet ditt øverst til høyre og klikker deretter på 'Glemt passord?', etterfulgt av 'Tilbakestill passord'. Du får deretter en e-post til den registrerte e-postadressen din med hvilke steg du må ta for å tilbakestille den.

Hvordan kan jeg få tilgang til min bookingbekreftelse?

Når du har booket et hotell eller en reise med oss, sender vi en bookingbekreftelse til din registrerte e-postadresse. Hvis du ikke finner denne e-posten, eller av en eller annen grunn ikke mottok den, kan du få tilgang til bekreftelsen ved å logge på kontoen din, klikke på navnet ditt i høyre hjørne på hjemmesiden og velge 'Mine bookinger' fra rullegardinmenyen. Herfra kan du enten be om at bookingbekreftelsen din sendes på nytt via e-post, eller du kan skrive ut detaljene dine.

Hvordan legger jeg til tilbud i 'Mine favoritter' ?

For å legge til et tilbud i 'Mine favoritter', må du sørge for at du er logget inn på hjemmesiden og deretter klikker du på det lille hjertet i høyre hjørne, når du har funnet ett hotell eller en reise på siden vår med aktuelle tilbud. (https://no.secretescapes.com/aktuelle-tilbud). For å se alle de lagrede favorittene dine, klikk på 'Mine favoritter' i høyre hjørnet på hjemmesiden, rett under navnet ditt.

Hvordan setter jeg en påminnelse for kommende tilbud?

Nederst på siden eller i søkeresultatene kan du se våre 'Kommende tilbud'. For å legge til en påminnelse for disse, så du kan sikre deg de beste datoene, klikker du bare på 'Sett påminnelse'. Vi kommer da til å sende deg en e-post for å gi deg beskjed når tilbudet er live på hjemmesiden, slik at du ikke går glipp av det.

Hvordan sletter jeg kontoen min?

For å slette kontoen din og avslutte abonnementet på våre e-poster, vennligst logg inn på hjemmesiden, klikk på navnet ditt øverst til høyre og velg 'Personlige detaljer' fra rullegardinmenyen. Klikk på 'Slett konto' nederst på denne siden. Håper vi sees igjen!


Gavekort

Hvordan kjøper jeg et gavekort?

Hvis du ønsker å gi noen du er glad i et gavekort hos oss, kan du klikke deg videre til vår gavekort-side (https://no.secretescapes.com/gavekort-tilbud) og velg beløpet du ønsker å kjøpe for. Etter du har betalt vil du motta en bekreftelses via e-post med gavekortet lagt til som en PDF. Så raskt og enkelt sikrer du den perfekte gaven til den reiselystne!

Hvordan løser jeg inn et gavekort?

For å løse inn gavekortet ditt, logg deg inn på hjemmesiden, klikk på navnet ditt øverst til høyre og velg 'Gavekort' fra rullegardinmenyen. Du vil kunne legge inn koden som vises på gavekortet ditt i boksen på siden, før du klikker på 'Løs inn gavekort'. Ditt innløste gavekort vil da vises nedenfor, og kreditten vil bli lagt til kontoen din.

Hvordan betaler jeg med gavekort?

Når du har lagt til gavekortet eller kupongen din i kontoen din, vises beløpet under ‘Kreditter’ (https://no.secretescapes.com/kreditter). Denne kreditten blir automatisk brukt på din neste bestillingen din når du sjekker ut. Gavekort / kuponger og kreditt kan bare innløses mot betalinger direkte via Secret Escapes nettsted ved bestilling. Hvis betaling skjer på leverandørens nettsted, kan ikke Secret Escapes-kreditt brukes. For å bruke kreditt på våre "tilpassede" tilbud, vennligst kontakt vår kundeservice via vårt kontaktskjema (https://no.secretescapes.com/kontakt).

Kreditten min har forsvunnet - hvor er den blitt av?

De fleste av våre kuponger og gavekort har en gyldighetsperiode på ett år. Hvis kupongen din ble lagt til for mer enn et år siden, har kreditten din nå utløpt.

Hvis kreditten din ennå ikke er utløpt, og du har gått gjennom bestillingskalenderen for et av tilbudene våre i løpet av de siste 30 minuttene, vil vi automatisk bruke kreditten din på denne bestillingen, for å holde av de ønskede datoene for bookingen. Hvis du har forlatt denne bestillingen før betaling, blir kreditten din låst i 30 minutter, men frykt ikke! Etter 30 minutter blir kreditten lagt tilbake i kontoen din, og kan taes i bruk på følgende nye bestillinger du foretar.

Kreditter og vervepremie

Hvor finner jeg mine kreditter?

For å finne kredittene dine, logg deg inn på kontoen din, klikk på navnet ditt øverst til høyre på siden og velg 'Kreditter' fra rullegardinmenyen. Vær oppmerksom på, at for å bruke kredittene dine på en av våre tilpassede pakker, vennligst bruk kontaktskjemaet (https://no.secretescapes.com/kontakt) slik at vårt kundeserviceteam kan hjelpe deg med dette.

Hvordan deler jeg Secret Escapes med vennene mine?

Vi elsker når folk deler sine inspirerende opplevelser med venner og familie! Faktisk så mye at vi er villig til å betale deg for det. For visse antall venner som melder seg inn via din verve-link, får du kreditt inn på din brukerkonto som du kan bruke til å handle reiser for. Du får kr 50 for fem venner, kr 250 for 25 og kr 500 når 50 venner melder seg inn fra linken din. I tillegg får du kr 250 i kreditt for hvert kjøp en av dine venner foretar hos oss! For å finne din verve-link, vennligst logg inn på hjemmesiden, og klikk på knappen 'Inviter venner' til øverst i høyre hjørnet.

Hva skjer hvis mer enn en person anbefaler Secret Escapes til noen, hvem får de kr 250 i vervebonus?

Avsenderen av verve-eposten som ble klikket på for ny-innmelding, er den som mottar de kr 250 i vervebonus.

Kan jeg få utbetalt mine kr 250 som jeg fikk for å verve en venn?

Nei. De kr 250 i kreditt kan bare brukes til kjøp via Secret Escapes.


Våre tilbud

Visse av våre tilbud har nå blitt refunderbare for å møte behovene til våre medlemmer.

Refunderbare tilbud

Denne samlingen av håndplukkede hoteller kan avbestilles kostnadsfritt og med full refusjon opptil 8 eller 30 dager innen innsjekksdato. Disse tilbudene inkluderer ikke reiser, men har til gjengjeld ofte ekstra inklusjoner, som middag, spabehandlinger, velværerabatter og mer. For mer informasjon, vennligst sjekk tilbudsdetaljene til favoritttilbudet ditt.

Ikke-refunderbare tilbud

Denne samlingen av håndplukkede hoteller er 100% ikke-refunderbare. Avbestilling eller endring er ikke mulig etter at bestillingen er gjort. Reise er ikke inkludert i disse, men du finner ofte annet inkludert, slik som middag, spabehandling, velværerabatter og mer. For mer informasjon, vennligst se tilbudsdetaljene til ditt utvalgte tilbud.

Hvordan kalkulerer dere priser og rabatter?

Vi tilbyr alle våre kampanjer til eksklusive medlemspriser. Den annonserte rabattprosenten for hvert tilbud er den beste tilgjengelige rabatten og representerer vanligvis den laveste prisen du kan betale. Den annonserte rabatten på f.eks. 40 eller 70 prosent vil alltid være tilgjengelig når tilbudet legges ut, men de beste prisene blir som regel utsolgt i begynnelsen av salgsperioden.

For hver eneste reise vi tilbyr foretar vi flere runder med prissammenligninger. Når et tilbud legges ut på vår hjemmeside passer vi alltid på at minst 10 prosent av de ledige datoene for det tilbudet, har den annonserte rabattprosenten. Noen dager etter et tilbud er lagt ut vil du kanskje merke at den annonserte rabattprosenten går noe opp. Det skjer når alle datoene med den laveste prisen er utsolgt. Mer informasjon om hvordan prisene våre blir kalkulert kan du finne i 'Flere detaljer'-seksjonen for hvert enkelt tilbud.

Merk at pakkereiser - tilbud med reise inkludert , viser pris per person, ikke per rom.

Hva er «Eksklusive fordeler», og hvordan beregnes verdien?

Mange av våre avtaler inkluderer "Eksklusive fordeler", som er ekstrafordeler som vil gjøre Secret Escapes-oppholdet ditt enda litt mer spesielt. Dersom slike er inkludert i det valgte tilbudet, vil du se dem i punktene i tilbudsoversikten. Verdien av disse "eksklusive fordelene" leveres av våre hotellpartnere, og blir deretter undersøkt av våre interne ekspertteam, for å sikre at medlemmene våre har en klar forståelse av fordelene de får når de bestiller et av disse tilbudene via Secret Escapes.

Kan jeg booke et enkeltrom?

Spesielle priser for enkeltreisende, eller et enkeltrom er noen ganger tilgjengelig ved utvalgte hoteller. For å finne ut om hotellet eller reisen du er interesert i tilbyr dette, klikker du på 'Flere detaljer' på tilbudet du ønsker å booke. Deretter klikker du på 'Enkeltreisende'. Her finner du ut om hotellet tilbyr rabattert pris for enkeltreisende eller om du må betale standardprisen som vises.

Kan jeg ta med et kjæledyr?

Denne informasjonen finner du under 'Tilbudsdetaljer' når du har klikket deg inn på 'Flere detaljer' på tilbudet du er interessert i. Du vil enten se en setning som sier 'Kjæledyr kan ikke medbringes til hotellet.' eller 'Kjæledyr kan medbringes mot et tilleggsgebyr. Vennligst kontakt hotellet før ankomst for nærmere avtale.' Uansett anbefaler vi at du kontakter hotellet direkte før du bestiller, for å sikre at kjæledyret ditt får overnatte og unngår potensiell skuffelse.

Kan jeg ta med hele familien?

Noen ganger gir hotellene deg muligheten til å ta med deg hele familien, og denne informasjonen finner du når du klikker på 'Flere detaljer' på et tilbud og deretter 'Retningslinjer for barn'. Du kan også raskt sjekke dette ved å se på hvor mange person-ikoner som vises på tilbudet, ved siden av ordene 'Plass til'. Ofte kan et spedbarn tas med uten ekstra kostnad, men barn over en spesifisert alder vil vanligvis trenge en ekstra seng (dette kan komme mot en ekstra avgift) - vær oppmerksom på at det vanligvis kreves minst en voksen per rom. Dessverre er det ikke mulig å bestille tilstøtende rom.

Er hotellene og reisene deres tilpasset for medlemmer med spesielle behov?

Den enkleste måten å finne ut om et hotell er tilpasset for gjester med spesielle behov, er å kontakte hotellet direkte. Dette gjelder også for pakkereiser levert av tredjepartsleverandører. I noen situasjoner kan en leverandør kanskje tilpasse en tur til dine spesielle behov, men dessverre kan dette ikke garanteres. Hvis du trenger informasjon om hvorvidt en Secret Escapes-pakke er tilpasset spesielle behov, vennligst fyll ut skjemaet på siden 'Kontakt oss' (https://no.secretescapes.com/kontakt), og forklar situasjonene din så detaljert som mulig, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning for deg.

Hvordan vet jeg hvor mye bagasje som er inkludert?

For pakker med reiser inkludert, vil du kunne finne denne informasjonen under 'Reiseopplysninger' for hvert tilbud, og for tredjepartispakkereiser vil dette synes i løpet av bestillingsprosessen.

Kan jeg legge til en spesiell forespørsel?

Vi vet at mange av dere reiser for å feire en spesiell anledning, og vi vil gjerne hjelpe deg med å legge prikken over i’en på oppholdet. Vi anbefaler å kontakte hotellet eller ferieleverandøren direkte med din forespørsel, da de er best plassert for å legge til rette for dette.

Hva er et depositumstilbud?

Med et depositumstilbud kan du dele opp kostnaden av ferien, ved å betale kun depositumet med en gang - det resterende beløpet betales på et senere tidspunkt, før avreise. Dette gjør at medlemmer får tilgang til flere fantastiske ferier, fordi vi forstår at å planlegge og betale for en ferie tar sin tid.

Hvorfor kan jeg ikke betale hele beløpet?

Noen av turene våre er depositumstilbud for å gi medlemmene våre muligheten til å sikre seg en fantastisk ferie uten å måtte betale hele beløpet på forhånd. Den gjenværende saldoen forfaller på et senere tidspunkt og skal betales direkte til ferieleverandør (for bestillinger fra våre partnere) eller til Secret Escapes (for våre tilpassede tilbud eller Secret Escapes-pakker). Den nøyaktige betalingsdatoen vil bli oppgitt i bookingbekreftelsen. Du er velkommen til å betale balansen før forfallsdatoen hvis du ta kontakt med leverandøren eller Secret Escapes direkte. Detaljer om leverandøren finner du i bookingbekreftelsen.

Hva skjer hvis jeg ikke betaler det resterende beløpet i tide?

For å tilby medlemmene våre det beste utvalget av pakkereiser, opererer vi både med egne pakkereiser i regi av Secret Escapes og i samarbeid med utvalgte pålitelige partnere.

For pakkereiser som opererer i regi av våre partnere, betaler du et depositum til Secret Escapes. Operatøren vil da ta kontakt med deg før du reiser angående betaling av resterende beløp. Dette er et ikke-refunderbart depositum, noe som betyr at hvis du ikke betaler det resterende beløpet, mister du depositumet.

Hvilken garanti får jeg når jeg betaler depositumet?

Når du betaler depositumet sikrer du plassen din - enkelt og greit. Når et depositum er betalt, har du inngått en lovlig kontrakt med turoperatøren eller Secret Escapes (hvis Secret Escapes er turoperatøren) og må følge deres vilkår og betingelser - akkurat som du ville gjort hvis du hadde betalt hele kostnaden på forhånd.

Hvordan betaler jeg det resterende beløpet?

Leverandøren eller Secret Escapes vil kontakte deg når det er tid for å betale det resterende beløpet - du betaler det gjenværende beløpet direkte til leverandøren eller Secret Escapes, avhengig av pakketypen du har bestilt.

Det er straks frist for å betale det resterende beløpet for ferien min, men jeg er fortsatt usikker på om jeg kan reise, må jeg betale dette nå eller kan fristen forlenges?

Når du har betalt for den første delen av ferien til Secret Escapes, vil leverandøren, turoperatøren eller Secret Escapes kontakte deg direkte før du reiser angående gjenværende beløp. Enhver forlengelse av frist for gjenværende beløp vil være på leverandøren, turoperatøren eller Secret Escapes' skjønn. Vær oppmerksom på at depositumet ikke refunderes, noe som betyr at hvis du bestemmer deg for ikke å betale det resterende beløpet, mister du depositumet.


Bestilling

Jeg bor ikke i Norge - kan jeg booke med dere?

Det kan du! - Hvis du bor i et av de andre områdene vi opererer i. Vi har nettsteder i Tyskland, Sveits, Belgia, Danmark, Italia, Nederland, Storbritannia og Sverige. Du finner også det meste av Secret Escapes-tilbudene på TravelBird-nettstedet, som opererer i alle disse landene pluss Østerrike og Finland.

Hvorfor kan jeg ikke se noen priser?

Da er du antagelig ikke innlogget. Når du har logget deg inn og har valgt et tilbud du liker, vil prisen dukke opp til høyre for bildegalleriet, sammen med tilbudsdetaljene.

Hvordan kjøper jeg noe gjennom dere?

Du kan enkelt foreta et kjøp med en gang. Når du har funnet et tilbud du ønsker å booke, velge datoene du ønsker å reise og deretter klikk på 'Gå videre'-knappen. Du blir da tatt videre til bookingsiden, hvor du kan oppgi betalingsopplysningene dine og kjøpe tilbudet.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?

Medlemmer kan betale for bookingen med kreditt- eller debetkort, GooglePay, ApplePay (Visa, Maestro og Mastercard aksepteres) og snart via PayPal. Dessverre kan vi ikke akseptere bankoverføringer eller betalinger gjort med American Express.

Jeg trenger hjelp med å foreta en booking

Hvis du trenger litt hjelp med å foreta en booking hos oss, så kan du gjerne ringe det svenske kundeservice på telefonnummer +46 (0) 844688647. De står klare for å hjelpe også våre norske kunder videre.

Kan jeg legge noen til min booking?

Dersom du har bestilt et refunderbart hotellopphold og du fortsatt er innenfor den kostnadsfrie avbestillingsperioden, ber vi deg om å sjekke avsnittene ‘Flere detaljer’-->’Retningslinjer for barn’ for å se antallet personer det er plass til i tilbudet du har bestilt. Dersom tilbudet lar deg legge til antall reisende du ønsker og vi har dine foretrukne datoer tilgjengelig i kalenderen, kan du kansellere din eksisterende bestilling som kreditt og ombooke med de ønskede endringer.

Dersom du har en refunderbar reservasjon, men er utenfor kanselleringsperioden (avreise om under 8/30 dager) eller et ikke-refunderbart hotellopphold, kan ikke bestillingen endres. Vi vil allikevel oppfordre deg til å kontakte oss ved å sende inn en forespørsel via vårt kontaktskjema. Vårt kundeserviceteam vil ta kontakt med deg for å gi deg beskjed om hvorvidt det er mulig å legge til noen i bestillingen, samt gi deg eventuelle andre alternativer og tilbud som du kan ta med deg videre.

Dersom du har bestilt en Fleksibel ferie fra Secret Escapes, eller et hotell+fly-opphold, vennligst gi oss mer informasjon om forespørselen din via kontaktskjemaet. Dermed vil supportteamet vårt ta kontakt med mer informasjon, samt eventuelle andre tilbud om tilleggskostnader, skulle en slik endring være mulig å gjennomføre.

Dersom du har en Fleksibel ferie gjennom en av våre trofaste partnere (levert av en av våre leverandører), bør enhver endringsforespørsel, inkludert det å legge til en ekstra deltaker, tas direkte med leverandøren av pakkturen din. Du finner den relevante kontaktinformasjonen i bestillingsbekreftelsen.

Trenger jeg visum for å dra på ferie?

Noen land vil kreve at norske statsborgere ordner visum før de reiser. For oppdatert informasjon, vennligst besøk myndighetenes offisielle side, til landet du skal til. Vennligst sjekk at du har ordnet all nødvendig reisedokumentasjon før du reiser.

Trenger jeg reiseforsikring?

Reiseforsikring er kanskje det minst glamorøse aspektet ved å skulle ut på tur, men vi anbefaler at du alltid kjøper dette rett etter du har booket en reise. Du bør kjøpe en forsikring som har den relevante dekningen for typen tur du skal på, om den så er i Norge eller utenlands.

For å være sikker på at du er ivaretatt uansett hva som måtte skje, anbefaler vi en omfattende dekning som sikrer deg mot avbestilling, helseproblemer, alvorlige hendelser i familien, mistet, ødelagt og stjålet bagasje, leverandørsvikt og en rekke andre potensielle problemer. Det er alltid best å være på den sikre siden, selv om alt som regel går veldig bra…

Turen min inkluderer flyreise - når får jeg vite nøyaktig reisetidspunkt?

Vi prøver alltid å gi våre medlemmer all den informasjonen de trenger før de booker gjennom oss. Hvis vi selger en tur som inkluderer transport - om det så gjelder flyreise, ferge, cruisebåt eller tog - er det alltid de siste og mest oppdaterte reisetidene slik vi har fått dem fra våre turoperatører som vises på hjemmesiden.

Secret Escapes kan ikke bestemme nøyaktige tidspunkt for avreise og hjemkomst, ettersom vi er et mellomledd som formidler reiser på vegne av forskjellige turoperatører og leverandører. Reisetidspunkt kan noen ganger endres i tråd med turoperatørers vilkår og betingelser. Du mottar dine endelige og bekreftede reisetidspunkt direkte fra turoperatøren når bookingen er bekreftet hos dem. Turoperatørene har forskjellige bekreftelsesprosesser, men de vil uansett sende deg nøyaktige reisetidspunkt etter at bookingen er bekreftet.

For mer informasjon om reisetidspunkt, se våre vilkår og betingelser.

Jeg er ikke fornøyd med flytidene jeg har fått - hva gjør jeg?

Siden vi vanligvis handler på vegne av en leverandør eller turoperatør når vi tilbyr pakketurer som inkluderer flyreiser, kan vi ikke kontrollere flytidene eller tilby alternativer selv. Hvis du har bestilt en ferie gjennom oss med en av våre pålitelige partnere og er misfornøyd med reisetidene, men disse er de samme tidene som var annonsert da du bestilte, kan vi dessverre ikke hjelpe deg videre. Hvis flytidene har endret seg siden du bestilte og ikke faller innenfor de foreslåtte parametrene, vennligst kontakt leverandøren eller turoperatøren direkte.

Hvis du bestiller en av Secret Escapes sine pakker, vil du kunne velge flytidene som passer deg best.

Jeg finner ikke bookingen min - hva gjør jeg?

Om du ikke finner Secret Escapes-bestillingen din, vennligst forsøk å logge inn med alle mulige epostadresser du kan ha opprettet kundekonto med. Om du fortsatt ikke finner bestillingen, bes du fylle ut kontaktskjemaet vårt og legge ved kjøpsbevis, slik at vi kan se nærmere på saken for deg.
Dersom du bestilte gjennom iOS-appen vår, eller via en Apple-enhet, er det mulig at du valgte å logge inn på Secret Escapes-appen eller nettsiden via din Apple ID. Dersom dette er tilfellet, vil bookingen din kun være synlig via iOS-appen vår, eller på Secret Escapes-nettsiden via Apple-enheten du brukte da du gjorde bestillingen (iPhone, MacBook, eller iPad).

Har du fortsatt problemer med å finne bestillingen din, ber vi deg vennligst sjekke på Apple-enheten din hvorvidt du valgte å skjule epostadressen din da du logget inn på Secret Escapes sin app eller nettside. For å undersøke dette, vennligst følg stegene under:

Gå til Innstillinger → klikk på navnet ditt helt øverst → iCloud → velg “Skjul e‑postadressen min”
Når du klikker på “Skjul e‑postadressen min”, bør du kunne se listen over nettsider hvor det brukes en enkryptert Apple ID-epost
Dersom Secret Escapes er på denne listen, vil du se en epostadresse som starter med en rekke bokstaver og tall og har @privaterelay.appleid.com som domene
Secret Escapes-bookingen din har blitt gjort med denne enkrypterte epostadressen. Dersom du ønsker å flytte bestillingen til din vanlige Secret Escapes-konto, vennligst fyll ut kontaktskjemaet, forklar situasjonen, og legg ved Secret Escapes-bestillingsnummeret, fullt navn og epost som ble brukt ved bestilling, inn- og utsjekkingsdatoer, navnet på hotellet eller pakkereisen du bestilte, og den riktige epostadressen du vil overføre bestillingen til.

Dersom du ønsker at fremtidige bestillinger skal legges til på den registrerte Secret Escapes-konto din, anbefaler vi å ikke bruke Apple ID, men heller logge inn via epostadressen du opprinnelig registrerte deg med.


Kundeservice

Hvordan kommer jeg i kontakt med Secret Escapes?

Trenger du å komme i kontakt med oss? For raskest mulig svar, vennligst bruk skjemaet på siden 'Kontakt oss' for å registrere din henvendelse. Dette skjemaet er designet for å gi oss all den informasjonen vi trenger for å kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Vennligst send inn kun ett skjema per booking. Du kan også ringe oss, via nummeret på kontaktsiden. Dersom du allerede har sendt inn en forespørsel, vennligst hold et øye med e-postene dine (inkludert søppelpost) og telefonsvareren din.

Hvordan kan jeg gi tilbakemelding til Secret Escapes?

Vi verdsetter våre medlemmers tilbakemeldinger! Vi vil gjerne høre mer om dine opplevelser med oss, gode eller dårlige. For å sende oss dine kommentarer, vennligst bruk vår kontaktside (https://no.secretescapes.com/kontakt), og så vil medlem av vårt kundeserviceteam ta kontakt med deg så snart som mulig.

Hvem skal jeg kontakte i tilfelle jeg har bekymringer eller problemer før, under og etter turen?

Hvis du har spørsmål eller bekymringer under reisen, kan du snakke med en hotellrepresentant eller turoperatøren direkte for en raskest mulig løsning. Du kan også ringe oss via nummeret på kontaktsiden, ​​så vil vi hjelpe deg etter beste evne. Dersom du er bekymret for en ny bestilling, har en tilbakemelding om din ferieopplevelse, eller dersom du har spørsmål om en Secret Escapes-pakkereise, vennligst gi oss beskjed ved å fylle ut skjemaet på kontaktsiden: https://no.secretescapes.com/kontakt

Hva om jeg er misfornøyd med noe og ønsker å klage under oppholdet?

Skulle du være misfornøyd med noe angående hotellet eller reisen du har kjøpt - for eksempel rommet, servicen, maten eller rensligheten - vennligst ta dette opp med hotelladministrasjonen, turoperatøren eller annen ansvarlig ved etablissementet. Vedkommende vil kunne hjelpe deg på stedet, men Secret Escapes vil bistå deg så godt vi kan i å få orden på situasjonen. I sjeldne tilfeller kan det hende at en kunde føler reisen eller oppholdet ikke stod i stil med tilbudet vi annonserte det, altså en følelse av at man ikke har fått det man kjøpte. Skulle noe slikt oppstå, vennligst ta kontakt med turoperatøren eller hotelladministrasjonen først, da disse kan få hjulpet deg raskt på stedet. I tillegg bør du også kontakte oss via telefonnummeret på 'Kontakt oss'-siden. Vårt mål er å gjøre kjøp av luksusreiser til en fornøyelig opplevelse, så vi vil gjerne vite det dersom ting ikke har gått som de skal, eller reisen ikke har levd opp til forventningene. Hvis du har problemer med flyreisen din, for eksempel forsinkelser eller kanselleringer - ta direkte kontakt med turoperatøren din. Du finner kontaktnummeret på bookingbekreftelsen din.

Dersom jeg kontakter Secret Escapes, vil jeg motta en bekreftelse, selv om det ikke foreligger en endelig løsning? Og hvor ofte vil jeg bli oppdatert om henvendelsen min?

Vi forstår at det kan være frustrerende å måtte vente på svar angående dine spørsmål eller bekymringer. Har du en pågående sak med vårt kundeserviceteam, vil de forsøke å holde deg regelmessig informert om fremdriften i saken din. Hvor lang tid det tar, mellom kontakt og fremdrift mot en endelig løsning, kan avhenge av forespørselens kompleksitet, samt avreisedatoen. Uansett vil vi gjøre vårt ytterste for å få saken løst så snart vi kan.

Hvordan vet jeg at en e-post er fra Secret Escapes?

I disse tider kan det være vanskelig å se om e-poster fra et selskap er ekte eller ikke, derfor vil vi tydeliggjøre hvordan kommunikasjon fra oss ser ut: All kommunikasjon fra Secret Escapes kommer fra 'Secret Escapes' og vil adressere deg ved navn. Dersom du har booket et tilbud med oss, kommer bookingbekreftelsen din fra service@email.secretescapes.no og vil inneholde transaksjons-ID. Dersom du har kontaktet vårt kundeserviceteam, vil kommunikasjonen komme fra support@secretescapes.no

Nederst i hver e-post fra oss vil du finne følgende setning:

'Secret Escapes Ltd. er et selskap registrert i England & Wales under nummer 07026107, registrert kontor er 120 Holborn, London, EC1N 2TD, Storbritannia.'

E-poster fra oss vil ofte ha en Secret Escapes-banner. Vi vil aldri be deg om å betale via e-post eller SMS.

Hvordan kan jeg få en momsfaktura?

For hotellbookinger, bookinger av hotell med flyreiser og pakkereservasjoner med våre trofaste partnere, fungerer Secret Escapes som et mellomledd mellom kunden og hotellet eller turoperatøren hva gjelder momsforhold, og kan derfor ikke utstede en faktura for et salg som er gjort av hotellet eller turoperatøren. Dersom du trenger en faktura som viser den betalte momsen, kan denne bare fås direkte fra hotellet, som juridisk sett er den enheten som leverte tjenesten for deg. Selvfølgelig, gjennom vårt samarbeid med våre partnere, prøver vi alltid å sikre at kundene får en faktura ved utsjekking. Secret Escapes er imidlertid først og fremst en portal for fritidsreisende, og dette er grunnen til at enkelte hoteller kanskje ikke utsteder en faktura som viser merverdiavgiften for forretningsreiser. Dessverre kan ikke Secret Escapes gripe inn i dette, på grunn av sin formidlende rolle.

Secret Escapes kan bare utstede en egen faktura som viser merverdiavgiften for enten bookinger hvor Secret Escapes er turoperatøren, eller for eventuelle gjeldende bookinggebyrer eller kort-tillegg. For å sende en forespørsel om dette, vennligst fyll ut kontaktskjemaet på kontaktsiden vår.

For "Secret Escapes fleksibel ferie"-bestillinger opererer vi MVA under Tour Operators Margin Scheme (s25 UStG) og kan lovmessig kun faktura uten MVA. Ingen MVA kan gjenvinnes på verdien av din "Secret Escapes fleksibel ferie"-pakkereise-booking. For EU-kunder kalles dette fortsatt MVA-faktura. For å få dette, vennligst fyll ut vårt kontaktskjema.

PAKKETURER

Ferien min inkluderer flyreiser. Når får jeg de nøyaktige avgangstidene mine?

Vi har alltid som mål å gi medlemmene våre all nødvendig informasjon før de bestiller hos oss. Vi viser de siste, mest nøyaktige reisetidene slik de blir oppgitt til oss av vår turoperatør for partner-pakketurer. De nøyaktige reisetidene er imidlertid utenfor vår kontroll og kan endres i henhold til turoperatørens vilkår og betingelser. Straks bestillingen din er bekreftet, vil du umiddelbart motta oppdateringer fra turoperatøren om dine endelige reisetider.

Bestiller du en av våre interne 'fleksible' pakketurer, kan du velge de flytidene som passer deg.

Se våre vilkår og betingelser for mer informasjon.

Jeg er misfornøyd med flytidene jeg fikk.

Fordi vi som regel handler på vegne av en reiseleverandør eller turoperatør når vi tilbyr ferier inkludert flyreiser, kan ikke vi bestemme flytider selv eller tilby alternativer. Hvis du har bestilt en ferie gjennom oss med en av våre trofaste partnere og er misfornøyd med reisetidene, selv om de er som annonsert da du foretok bestillingen, kan vi dessverre ikke hjelpe deg. Hvis flytidene derimot har endret seg siden du foretok bestillingen, og ikke er innenfor de foreslåtte tidsrammene, vennligst ta direkte kontakt med reiseleverandøren eller turoperatøren.

Bestiller du en av våre interne 'fleksibel' pakketurer, kan du velge de flytidene som passer deg.

FLEKSIBLE PAKKETURER

Hva er avbestillingsbetingelsene for fleksible pakkeferier?

Fleksibel pakkeferier er delvis refunderbare:

1. Hvis reisen (fly/tog/ferge) er inkludert:

- 29 dager eller mer før avreisedatoen, er avbestillingsgebyret 35 % av feriekostnaden (evt. tap av hele depositumet, dersom det beløpet er høyest).
- 28 dager eller mindre før avreisedatoen, er avbestillingskostnaden 100 % av feriekostnadene.

2. Hvis reisen (fly/tog/ferge) ikke er inkludert:

- 14 dager eller mer før avreisedatoen, er avbestillingsgebyret 0 %.
- 8 til 13 dager før avreisedatoen, er avbestillingskostnaden 50 % av feriekostnadene.
- 7 dager eller mindre før avreisedatoen, er avbestillingskostnaden 100 % av feriekostnadene.

Vær oppmerksom på at for justerbare bestillinger er det kun hovedbestilleren, vanligvis korteier, som kan be oss om å kansellere reisen eller fjerne en medreisende fra bestillingen.

Hvordan avbestiller jeg min fleksible pakkeferie?

For å avbestille din bestilling, logg inn på Secret Escapes-kontoen din, klikk på navnet ditt øverst i høyre hjørne på siden, og klikk på "Mine bookinger". Velg "Justerbar bestilling" for å komme til "Se din reise". Her klikker du på ‘Avbestill booking'. Du vil da se hvor mye vi kan refundere deg basert på betingelsene ovenfor. Hvis du ønsker å fortsette, må du krysse av for "Jeg godtar avbestillingen", så behandler vi dette for deg.

Kan jeg endre den fleksible pakkeferien min?

For å endre din bestilling, logg inn på Secret Escapes-kontoen din, klikk på navnet ditt øverst i høyre hjørne på siden og klikk på "Mine bookinger". Velg "Justerbar bestilling" for å komme til "Se din reise".

Her klikker du på på 'Endre bestilling' og skriv inn endringsforespørselen din i tekstfeltet før du klikker på 'Endringsforespørsel'. Vårt kundeserviceteam vil vurdere forespørselen din og kontakte deg med alternativer. Vær oppmerksom på at endringsavgifter kan tilkomme.

Vær oppmerksom på at det ofte ikke er mulig for oss å gjøre dette, da endringer kan være avhengig av tilgjengelighet, samt av vilkårene og betingelsene til våre reiseleverandører. Enhver forespørsel om å endre en bekreftet bestilling må gjøres av hovedbestilleren, vanligvis korteier, og vi kan be om at dette bekreftes til oss via e-post.

Kan jeg bruke kreditt eller en kampanjekode for å bestille en "Fleksibel ferie fra trofast partner"?

Nei, kreditt- eller kampanjekoder kan ikke brukes til å bestille en Trusted Partner-pakkeavtale. 

Pakkebestillinger

Er jeg dekket av DRSF?

Secret Escapes er lovpålagt å sikre at vi selger pakker (ferier med reise inkludert) som er økonomisk beskyttet. Så hvis du har kjøpt en pakkereise med oss, er du dekket. Har du kjøpt en pakke som inkluderer flyreiser, vil du være beskyttet under DRSF-ordningen og du vil motta et DRSF-sertifikat sammen med bestillingsbekreftelsen. Du finner det aktuelle DRSF-referansenummeret til den aktuelle reisearrangøren i reisedokumentasjonen din, og i "Flere detaljer"-avsnittet til ferien du har bestilt. Dersom du har kjøpt en 'Fleksibel ferie fra Secret Escapes'-pakke som ikke inkluderer en flyreise, vil pengene dine være beskyttet på en trustkonto administrert av Serenity Travel Trusts til ferien er over. Dersom du har bestilt et hotelltilbud fra oss ​​(uten reise inkludert) er du IKKE dekket av DRSF. Du bør tegne tilstrekkelig reiseforsikring. Mange av flyreisene og feriene som inkluderer fly på denne nettsiden er økonomisk beskyttet av DRSF-ordningen. Allikevel gjelder ikke DRSF-beskyttelse for alle ferie- og reisetjenester som er oppført på denne nettsiden. Vennligst be oss om å bekrefte hvilken beskyttelse som kan gjelde for bestillingen din. Dersom du ikke mottar et DRSF-sertifikat, vil ikke bestillingen være DRSF-beskyttet. Dersom du mottar et DRSF-sertifikat, men alle reisens deler ikke er oppført på det, vil ikke disse delene være DRSF-beskyttet. Se våre bestillingsbetingelser for mer informasjon om økonomisk beskyttelse. Se ytterligere informasjon om DRSF-sertifikater.

Ferien min inkluderer flyreiser – når mottar jeg de nøyaktige flytidene mine?

Vi jobber alltid for å sikre at medlemmene våre har all informasjonen de trenger før de gjør en bestilling hos oss, og vil vise de siste, mest nøyaktige reisetidene som turoperatøren for partnerpakker har oppgitt til oss. Når det er sagt, er de nøyaktige reisetidene dessverre utenfor vår kontroll, og de kan endres i henhold til turoperatørens vilkår og betingelser. Når bestillingen din er bekreftet, vil du motta oppdateringer om dine endelige reisetider direkte fra turoperatøren. Dersom du bestiller en av våre interne 'Fleksibel ferie fra Secret Escapes‘-pakker, vil du kunne velge de flytidene som passer deg. For mer informasjon, vennligst se våre vilkår og betingelser.

Jeg er ikke fornøyd med flytidene jeg har fått - hva gjør jeg?

Siden vi vanligvis handler på vegne av en leverandør eller turoperatør når vi tilbyr pakketurer som inkluderer flyreiser, kan vi ikke kontrollere flytidene eller tilby alternativer selv. Dersom du har bestilt en ferie gjennom oss med en av våre trofaste partnere og er misfornøyd med reisetidene, men disse er de samme tidene som var annonsert da du bestilte, kan vi dessverre ikke hjelpe deg videre. Dersom flytidene har endret seg siden du bestilte og ikke faller innenfor de foreslåtte vinduene, vennligst kontakt leverandøren eller turoperatøren direkte.

Dersom du bestiller en av våre interne 'Fleksibel ferie fra Secret Escapes‘-pakker, vil du kunne velge de flytidene som passer deg.

Hva betyr "tilsvarende innkvartering"?

For å gi deg den best mulige ferien, tilbyr vi noen ganger turer hvor du vill bo på et av et utvalg hoteller (alle med samme stjernerangering, pensjonsbasis, romtype og beliggenhet). For det meste vil du bo på hotellet som er nevnt i beskrivelsen vår, men vi kan ikke garantere nøyaktig den innkvarteringen nevnt på nettstedet hver gang. Vi gir deg beskjed om navnet på hotellet/hotellene dine minst syv dager før avreise.

3D Secure™

Hva er 3D Secure™?

3D Secure™ (eller 3DS) er en trygg, nettbasert betalingstjeneste tilgjengelig for Visa- og MasterCard-kort. Dersom kortutstederen din krever ytterligere bekreftelse for å autorisere betalingen, vil det åpnes et 3D Secure™-vindu. Banken din vil be deg om å bekrefte identiteten din ved å angi en bekreftelseskode. Det er en EU-omfattende forskrift, som håndheves av hvert EU- og EØS-medlemslands finansinstitusjoner, i Norge er dette Finanstilsynet.

Der betalingsverdien overstiger €500, er fullføring av 3D Secure™ obligatorisk. I tilfeller der verdien er under maksgrensen, kan banken din kreve at 3D Secure™ fullføres. Dette er ikke forespurt av Secret Escapes.

Du må følge trinnene angitt på 3D Secure™ omdirigeringssiden, og dersom du ikke har satt opp kontoen din med nødvendig informasjon for å gjøre dette, må du kontakte banken din.

Alternativt kan du foreta betaling via en av våre alternative betalingsmetoder, som for eksempel PayPal, eller (der tilgjengelig) SOFORT, SEPA og Faktura (RatePay).


Fant du ikke svar på spørsmålet ditt? Vennligst besøk vår kontaktside.